En helt vanlig blogg!

Skickligheten själv

Kategori: Allmänt

Det är jag det. Nu kanske ni undrar över varför jag har utmärkt mej själv till skickligheten själv? Det var i alla fall så att jag har lyckats spilla ut ett saftglas i soffan. Jag kom och skulle sätta mej i soffan, med ett glas saft i handen, och då lyckas jag snubbla på mej själv. Hur jag lyckades snubbla över mej själv vet jag inte ens själv. Förmodligen ren skicklighet. Och självklart flyger glaset och landar i soffan. SUCK! Tur att jag har tvättid i kväll, så jag har i alla fall tvättat soffdynan. Och jag ska säga er en sak, det är inte kul att handtvätta en soffdyna! Tur att det är en gammal soffa jag har, så att det inte hade varit en ny och fräsch soffa jag sölade ner. Men det är inte så mycket att göra åt nu, soffdynan hänger på tork nere i tvättstugan nu. Så förhoppningsvis är den torr när tvättiden slutar, annars är det bara att låta den torka färdigt uppe i lägenheten.
Nu ska jag ta och kolla på lite Simpsons innan jag springer ner till tvätten och hänger upp den sista maskinen.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Spillde du i din härliga soffa :O fy fy

    2009-02-14 | 00:41:53
  • Dessan säger:

    skickligt ;)

    2009-02-14 | 12:22:17
    Bloggadress: http://arnqvistsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här: