En helt vanlig blogg!

Tidig kväll

Kategori: Allmänt

I kväll måste jag gå och lägga mej i vettig tid. Hur ska jag klara det? I morron måste jag kliva upp överdrivet tidigt, jag måste hinna med bussen till Skellfteå som går nån gång runt sex. Usch! Jag är verkligen ingen morgon människa. Men det ska nog gå bra. Jag får ta till mina gamla vanliga knep för att ta mej upp så tidigt på morgonen. Och det betyder att ställa väckarklockan och sätta alarm på mobilen och lägga den LÅNGT från sängen så jag är tvungen att kliva upp för att stänga av den. Oftast brukar det funka...men inte jämt. Nu kanske ni vill veta vad jag ska göra i Skellfteå? Jag, Malin, Anna och Emma ska dit och jobba lite med projektarbetet. Vi ska på en akvarieaffär och intervjua dom där och kanske köpa nån fisk. Vi är i stort behov av en algätare. Det dåliga är att vi nästan inte har några pengar kvar till det. Vi fick 500 kronor av skolan att köpa fiskar, växter och fiskmat för. Och det räcker inte så himla långt ska jag säga er och vi har pratat med Liza (våran handledare) och vi får inte ut några mer pengar. Någon som vill sponsra oss? Vi har ett akvarium på typ 90-100 liter och där bor det sju fiskar. Ni kan tänka er själva hur mesigt det ser ut. Och det går inte framåt med min bloggdesign heller. Det står fortfarande still på header fronten, om ni har några förslag så skriv en kommentar. Nu ska jag ta och duscha, är nog bäst att göra det i kväll. Jag tror inte mina grannar blir så glada om jag börjar duscha klokan 05:00 i morgon. När jag har duschat så ska jag ut och pissa Jack. Sen blir det nog att glo lite på tv tills jag känner mej nog trött för att somna. Nej, nu kallar duschen på mej! Gå inte vilse ute i cyberrymden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: