En helt vanlig blogg!

Hemma

Kategori: Allmänt

Nu så sitter jag hemma i soffan och kollar på när Jack febrilt tuggar på ett ben. Ganska så underhållande ska jag säga er. Jack sprang runt som en tok när han kom hem hit och letade efter Wilma och Selma. Men han lyckades inte hitta nån av dom. Hehe. Stackarn. Han får underhålla sej själv i helgen medans jag är här och hjälper mamma att få nån ordning i huset. Det kändes inte rikitgt värt att hämta hem Wilma i helgen, hade inte riktigt haft tid med det och jag har inte råd att betala bensinpengar för det heller. Men på praktiken ska Wilma vara med mej 24/7. Det var jue kanske lite överdrivet eftersom jag kommer vara borta på dagtid. Men men, ni fattar vad jag menar.

Nu funderar jag på om jag ska ta och lägga mej och sova. Det kanske är bra att lägga sej före klockan tolv nån dag i veckan, eller vad tror ni. Men innan jag slutar skriva ska jag bara säga er en sak: JAG DIGGAR MINA KÖKSTAPETER!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ja jag har lessnat på bloggen :P



    Och du.. jag vill se din nytapetserade lägenhet!! Kanske ska ta mig en Lycksele tripp nå tag framöver? :)

    2009-01-31 | 10:01:08
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • Eva säger:

    Jag vill åxå se dina tapeter ju L

    2009-01-31 | 21:39:56
    Bloggadress: http://nogg.se/kentas

Kommentera inlägget här: