En helt vanlig blogg!

Michael Jackson blev mördad

Kategori: Allmänt

Först dog han av en helt naturlig hjärtattack, men redan några timmar efter hans död började det spekuleras i mord. Precis som det brukar göras när en kändis dör, det verkar som att vissa kändisar bara inte får dö en naturlig död. Till den kategorin hör King of pop, även kallad Michael Jackson. Nu när jag satt och slösurfade på Aftonbladet kom jag över artikeln "Polisrazzia mot Jacksons läkare", självklart vart jag nyfiken och läste den. Anledningen till razzian var att polisen ville ta reda på om läkaren hade skrivit ut läkemedlet Propofol, som enligt obduktionen ska vara dödsorsaken, till Jacksom. Läkaren och hans advokat hade vägrat svara på den frågan och då tog polisen till med hårdare tag. Nu till det komiska i det hela, gissa hur många poliser som deltog i razzian?
24 poliser! Är det bara jag som tycker det är en överdriven mängd poliser? Jag menar, det enda dom beslagtog under razzian var en hårddisk och några dokument. Enligt mej hade det räckt med 3-4 poliser för att klara det, men det är bara vad jag tycker. Jag är trots allt inte uppväxt i den kändiskåta samhället USA. Aja, nu ska jag sluta klanka ner på USA's besatthet av sina kändisar. Det ska bli spännande att se vad polisens utredning kommer fram till, mord eller naturlig död. Om det skulle visa sej vara en naturlig död och läkaren förklaras oskyldig tycker jag synd om honom. Tänk vilken dålig PR hela den här persen har varit för honom och hans två kliniker. 
Jag väntar med spänning tills utredningen är klar....typ. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: