En helt vanlig blogg!

Min inre pophora

Kategori: Allmänt

Just nu har jag extremt bra kontakt med min inte pophora. Jag sitter och lyssnar på massa Rix Fm musik, bäst musik just nu ni vet, på Spotify och sjunger med i låtarna. Hur mysko är det inte att jag kunde nästan hela texten till Velvets låt The Queen? Om jag ska vara ärlig så håller jag på att freaka ut på grund av det. Det är inte bara den låten jag sjöng med i, jag sjöng med i Hope and glory också. Jisses! Jag trodde jag bara sjöng med i sådan musik när promillehalten i mitt blod stegras för var minut som går. Så var tydligen inte fallet. Nu ska min inre pophora gå på disco i min hjärna och jag ska skynda mej att byta till min vanliga spelningslista som jag så käckt har döpt till "Musik :P" Finurligt namn va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: