En helt vanlig blogg!

Ett litet buss-missöde

Kategori: Allmänt

Idag skulle jag egentligen ha åkt hem till Bispgården, men självklart försover jag mej överdrivet mycket. Jag vaknar av att mamma ringer klockan 12:30 och undrar vilken tid jag kommer hem. Med andra ord skulle jag inte hinna med bussen jag skulle åka, den går 13:00. Så jag vart kvar i Lycksele en dag extra, men det gör i och för sej inte så mycket. Då hinner jag packa klart det sista och göra en liten snabbstädning. Om det inte hade regnat ute så hade jag kunnat putsa fönstren också, men det får allt vänta tills vi tömmer lägenheten.
I morgon ska jag inte försova mej, det har jag bestämt. Jag vill hem till mina små byrackor, det är lite smått tråkigt utan en hund att gå ut med. Jag håller på att bli lite smått försoffad här uppe. Hehe.
Nej, nu väntar flyttkartongerna på mej. Dom skriker "packa mej!". Typ.... Aja, jag ska i alla fall sluta ordbajsa här och göra lite nytta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: