En helt vanlig blogg!

Östersund

Kategori: Allmänt

Idag följde jag med pappa, Linda och mamma in till stan en sväng. Pappa gjorde ett arbets-EKG på sjukhuset, ni vet ett sånt där när man sitter och trampar på en cykel som en liten kanin. Fattar ni vad jag menar?
Sen gick vi och åt lunch buffé på Eastern Palace, dom har väldigt god buffé. Jag kan rekommendera den resturangen till alla som har vägarna förbi Östersund. När jag hade smällt i mej tre portioner så skulle det handlas lite granna. Tro det eller ej, jag handlade ingenting idag. Ganska chockerande om jag får säga det själv. Å andra sidan är det ganska ekonomiskt att inte handla något.
Eftersom jag for till stan idag så kunde jag inte vara på Djurboa idag. Jag for dit i morse och frågade om jag kunde få ledigt och det gick bra (uppenbarligen eftersom jag redan skrivit att jag var in till stan). Jag ska jobba igen det på lördag nästa vecka. Hon hade ändå tänkt fråga mej om jag kunde jobba den dagen eftersom hon skulle på hundutställning då. Så jag ska vara där helt själv nästa lördag. Värsta coolt! Det måste betyda att hon litar ganska så mycket på mej.
Undra om man ska ta och göra nån nytta istället för att sitta här och dega?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: