En helt vanlig blogg!

Östervåg

Kategori: Allmänt

Djurboa är ett väldigt bra ställe att ha praktik på, jag får sluta tidigt typ varje dag. Lyxigt värre. Så idag liftade jag hem med Katarina, hon var upp och handlade lite granna. Det var ganska lägligt tyckte jag.
När jag kom hem så hade jag fått lysröret till akvariet, nu lyser det så fint i akvariet så. Jag har väntat på det där lysröret i över en månad, det stog att leveranstiden var 3-14 arbetsdagar. BULLSHIT! Det var sista gången jag handlade hos www.grand-prix.se . Det tragiska är att dom har rätt så bra priser, men som ni ser så har dom urusla leveranstider. Aja, nog om det. 
Jag tog Jack och gick en liten promenad upp till Östervåg också, jag brukar ta hundarna var för sej lite då och då. När jag gör det kan jag "fokusera" mer på den jag är ute med. Ni fattar hur jag menar va? Hehe. När vi var ute och traskade på så mötte vi Kicki Fredriksson med hennes hund. Dom fick hälsa på varandra och jag tror bestämt att Jack vart lite småkär i lilla Isa. Fast Jack blir lite kär i dom flesta han träffar, vare sej det är en människa, hund, katt eller rådjur. Det där lät lite sjukt, men ni förstår nog vad jag menar.

Jag funderar på att köpa ny mobil också, min nuvarande har tyvärr sett sina bästa dagar. Jag kollade runt på Telias hemsida igår och hittade en mobil med abbonemang för 149 kronor i månaden. Det låter väl billigt och bra? Det var en Nokia 6210 (tror jag) med Telia Vänner abbonemang. Vad tycker ni, ska jag slå till?

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jack blev nog lite småkär i Felicia också, fast det har han väl glömt nu xD



    Min mobil börjar också gå mot en säker död, något som jag vägrar acceptera. Min studentpresent kan inte ge upp redan! ;P

    2009-03-13 | 22:10:53
    Bloggadress: http://thisissogoinginmyblog.blogg.se/
  • Eva säger:

    Kolla upp tradera eller budera...fast det är klart att det är kul att ha en ny och inte begagnad

    2009-03-13 | 23:02:02

Kommentera inlägget här: