En helt vanlig blogg!

Rubrik efterlyses

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag på SVTs hemsida och kollar på låtarna som var med i Melodifestivalen igår. I'm such a nerd! Det gjorde inte så mycket att jag missade det, jag tycker inte att det var så himla många bra låtar. En sak jag inte förstår är hur Malena Ernman gick till final, hennes låt var helt värdelös. Sarah Dawn Finers låt var bättre. Det var ungefär mina åsikter om gårdagens program.

Nu ska jag äta lite frukost/lunch och vänta på att mamma kommer hem. Hon är uppe hos momma och kollar på Vasaloppet. Själv förstår jag inte riktigt nöjet i att sitta och kolla på när massa folk åker skidor. Förstår ni?

Kommentarer

  • Linda säger:

    Haha, barnarov ja.... ända tills man räknar ut vad hans rätt ålder blir ;P Då är det nog nästan tvärtom istället!

    2009-03-02 | 13:45:22
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: