En helt vanlig blogg!

Spänd förväntan

Kategori: Allmänt

Nu har jag släckt ner i princip hela huset, i princip allt utom kylen och frysen är avstängt och urdraget. Jag har till och med dragit ur alla kablar till akvariumen, dom klarar sej en timme utan pump och lyse. Så nu sitter jag här framför datan, som självklart går på batteriet och inte är kopplad till väggen, för att fördriva tiden under Earth Hour. Jag kommer att sitta här med spänd förväntan och undra hur många som ska släcka ner i sina hem i kväll. Vad ska ni andra, normala människor, sysselsätta er med under kvällen?
Nej, nu ska jag sluta skriva här och surfa vidare i den enorma cyberrymden ni moderna människor populärt kallar för internet.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Här är det också nedsläckt. Datorn går på batteri och bredbandet är mobilt. Bättre kan det inte bli! :)



    Ang. flodko. Dom körde mörkerkörning och diverse trädjur var utställda i skogen. Om jag inte minns fel var det ett "rådjur" han fick syn på, av någon anledning blev det flodko. Mao, ingen ko i flytväst, tyvärr!

    "Klappa kaninen", låter på tok för puttinuttit, ger mig samma kväljande känsla som när man säger att man ska "älska". Isch för överdrivet, fluffigt romantiskt drabbel!

    2009-03-28 | 21:05:34
    Bloggadress: http://thisissogoinginmyblog.blogg.se/
  • Dessan säger:

    Haha, Olle!! 0114 va kvigan!! XD så jäkla klockrent!



    Jupp, för tillfället är det så att jag saknar NP mer än familjen :P

    2009-03-29 | 14:36:37
    Bloggadress: http://arnqvistsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här: