En helt vanlig blogg!

Spotify

Kategori: Allmänt

Jag har vunnit en inbjudan till Spotify. Yeah! Dom hade en tävling på Zoonen (www.zoonen.com) där man skulle skriva en artikel för att tävla om Spotify grejer. Så jag kladdade ihop en liten artikel om Dermoid Sinus (hundsjukdom), jag hade kvar lite fakta från när jag skrev en uppsats om DS, och skickade in den. Och nu hade jag fått svar från nån administratör som frågade till vilken mail adress han skulle skicka Spotify inbjudan. Jag trodde inte jag skulle vinna något, jag kladdade jue ihop artikeln på typ tjugo minuter eller något sånt, så jag måste säga att jag vart lite stolt. 
Nu är det bara en sak jag undrar, vad är Spotify? 

I dag har vi varit ner till Sundsvall en snabb sväng och mamma köpte sej en tv. Så nu kan vi snart kolla på tv igen, hon ska ringa till Telia och fixa kanal abbonemanget senare idag. Så i veckan borde vi kunna börja kolla på tv igen, då blir det till att börja kolla på alla bra tv-serier igen. Tv-serie nörd som jag är. Hehe. 
I kväll ska jag gå på Allt för byn med moster och company, det är praktiskt med en moster som bjuder med en. Hoppas det är bra, jag tror att det kommer bli ganska underhållande.
Nu ska jag sluta skriva här och utfodra mina små bastarder.

Kommentarer

  • Sofie^^ säger:

    Spotify är ett program där man kan ladda ned musik lagligt.^^ Väldigt populärt hos de som är emot olaglig nedladdning av musik.

    2009-03-08 | 10:41:43
    Bloggadress: http://thisissogoinginmyblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här: