En helt vanlig blogg!

Att bygga om en lägenhet till solarium

Kategori: Allmänt

Min lägenhet är olidlig på sommaren, det är sol på alla fönster från morgon till kväll vilket leder till att det är ungefär +35 grader inomhus. Äckligt varmt! Så jag har funderat lite granna..om jag öppnar mina fönster så lyser solen rakt in i lägenheten. Då kan man lägga sej på golvet och sola. Hur smart är inte den iden? Ligga inomhus och sola utan massa onödigt starka lysrör som normala solarium har? Jag ska bygga om min lägenhet till ett solarium med naturlig sol, det låter väl som en bra affärside?

Nu ska jag ta och städa lite granna, jag ska dammsuga och skura en sväng. Sen måste jag plugga lite granna. Jippie! Ska jag skriva på PA-rapporten eller ska jag skriva uppsatsen "The Day I Was Born" till engelska b? Båda dom alternativen är lika tråkiga och känns inte alls frestande. Suck...

Jag hittade en video på YouTube som jag känner ett behov av att förmedla vidare till er ute i cyberrymden. Gissa vad det är för klipp? Det är inte Buffy, Angel eller musik. Det är något helt annat...nyfikna? Haha. Det är ett Scrubs klipp från säsong 8. Enjoy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: