En helt vanlig blogg!

I morgon bär det av till Lycksele

Kategori: Allmänt

I morgon bär det som sagt av till Lycksele. Mamma och Linda ska skjutsa upp mej, värsta lyxigt! Jag ska säga er att det är väldigt skönt att åka bil i stället för att sitta och åka buss hela dagen. Självklart ska vi fara på Dollar en sväng, man brukar alltid hitta något att köpa när man är där. Okynnes shopping eller vad det kallas. Vi ska nog på en del andra affärer också, sist ska vi på Ica. Man måste passa på att handla när man får åka bil och slipper släpa alla matpåsar. Jag ska handla mycket, så mycket jag kan i alla fall. Det är inte så himla kul att handla när man bara har ett litet frysfack. Man kan inte handla saker och frysa in, lite smått tragiskt.
Nu ska jag surfa runt lite granna på nätet innan jag tar och packar ner datan och beger mej mot sängen. Jag måste lägga mej i tid i kväll, vi åker tidigt i morgon. Eller tidigt och tidigt. Vi far nån gång  runt åtta, det är inte så värst tidigt i och för sej. Men jag har inte hunnit byta vatten i akvariet idag, så jag måste göra det innan jag far. Akvariet börjar likna en ekologisk katastrof, algerna har gått till attack. Nackdelen med små akvarium är att balansen lätt rubbas, men det är smällar man får ta.
Nej, nu borde jag ta och sova kanske. Jag har i princip packat färdigt redan, då slipper jag kuta runt i morgon och packa i vild förtvivlan. Fast det kommer jag nog göra ändå, om jag känner mej själv rätt kommer jag kliva upp i sista minuten och stress packa det sista. Och göra ett slarvigt vattenbyte. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: