En helt vanlig blogg!

Nej, nu regrederar jag!

Kategori: Allmänt

Skolarbeten svämmar över och vad gör jag? Jo, jag sitter på datan och drömmer om hur livet vore utan rapporter, kompleteringsuppgifter och analyser. I mina fantasier är det underbart! Nu slog det mej att det livet är nära, det är så livet ser ut efter studenten. Det är cirka 20 skoldagar kvar till studenten och dom kommer att vara över på ett ögonblick. Sen står man där, arbetslös, och måste komma fram till vad man ska göra med sitt liv. Jag är ganska säker på att jag ska börja jobba, det känns inte så frestande med mer pluggande. Men vad ska man jobba med, hemma i Bispgården finns det inte särskilt många jobb, om ens något, jobb som faller mej i smaken. Och jag vill bo i Bispgården, det är faktiskt världens bästa håla. Är det någon där ute i cyberrymden som har ett bra och roligt jobb åt en snart nyutexaminerad djurvårdare?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: