En helt vanlig blogg!

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag har jag bara en lektion, lyxigt! Dessvärre är det engelska och vi ska ha nationellt prov, hörförståelse delen var det idag. Det kommer nog gå ganska bra, det är ju bara att lyssna och svara liksom. Och man kan inte riktigt plugga till nationella heller, dom proven är ju bara till för att läraren ska få en bild av vad man kan och inte kan. Typ..
Nu ska jag snart ta och rosta mej några mackor och dricka lite cappucino. Jag har blivit en cappucino-hora nu den senase veckan, kan det bero på att min O'boy är slut? Haha.
När jag har ätit min ack så (o)hälsosamma frukost/lunch ska jag duscha av mej lite svett. Jag vart lite svettig när jag var ute och gick med Jack förut. Det är väldigt bra väder ute, strålande sol och 15 grader i skuggan ungefär. Sommaren är på intågande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: