En helt vanlig blogg!

Pissväder

Kategori: Allmänt

Regn, duggregn och en massa spöregn. Så har vädret sett ut i dag. När jag klev upp regnade det, när jag gick till skolan duggade det och nu när jag har kommit hem från skolan så spöregnar det. Jag gillar inte sånt här skitväder, mest eftersom jag inte äger något paraply. Tur att man kan åka snålskjuts under andras paraplyn. Hehe.

Idag hade vi första skoldagen sen innan sportlovet och det gick riktigt bra. Vi satt bara och lyssnade när Lennart pratade typ och sen fick vi sluta. Dessutom var engelskan inställd idag eftersom Carina skulle vara borta, med andra ord så har jag slutat för dagen. Jag hade inte ens en riktig lektion idag, lyxigt värre! Också fick vi våra studentmössor i dag, sug på den ni! Nu är det bara kostymen som saknas, sen så är jag redo för studenten.

Egentligen borde jag ta och gå en promenad med Jack, men det känns inte så frestande att gå ut i regnet. Man får väl hoppas att det slutar regna tills det är dags att bege sej ut.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Stilig värre=) Din mor kommer nog va mäkta stolt när du tar studenten i kostym & allt=)

    Kram

    2009-05-06 | 20:16:17
  • Anonym säger:

    Stilig värre=) Din mor kommer nog va mäkta stolt när du tar studenten i kostym & allt=)

    Kram

    2009-05-06 | 20:16:38
  • Yuri säger:

    Det är väldigt mycket vi uppmanas suga på :P Mössor brukar inte vara så smaskiga heller. Själv tycker jag det suger (pun intended) att du går ut skolan och förmodligen försvinner från trakten :´(

    2009-05-06 | 23:45:01

Kommentera inlägget här: