En helt vanlig blogg!

Skola i morgon

Kategori: Allmänt

I morgon börjar man på skolan igen, det känns väldigt vemodigt ska jag säga er. Jag har inte varit i skolan sen vecka. 9 och det är ett bra tag sen. Tänk om man bara hade kunnat få fortsätta att ha praktik ända fram till studenten. Gud vad skönt! Men man måste väl ha lite teoretiska studier också, det är bara cirka en månad kvar av skolan så jag får hålla ut. Fast det är inte särskilt plågsamt att vara på skolan när man har en underbar klass, Np3a is the shit!
I kväll så har jag raggat runt med Dessan, Sofia och Anna i Dessans bil. Det var kul att träffa lite folk igen och bara åka runt runt i Lycksele. Dessutom lyssnade vi på musik och jag måste säga att Anna hade tvivelaktig musiksmak när hon var liten. Vi lyssnade nämligen på skivor Anna hade bränt runt 2002 och 2003. Många gamla godigar där, fast det var ännu fler konstiga låtar om du frågar mej. Jag och Sofia tänkte sjunga lite Kikki, Bettan och Lottan för dom, men då bytte Dessan låt. Aja, nog om raggarsvängen.
Eller, bara en sak till! Vi svängde in på elevhemmet en sväng och då fick jag Dollhouse avsnitt av Emma. Så nu har jag till avsnitt 11, underbart! Så nu kan jag kolla på Dollhouse och stilla min abstinens. Hehe.
Nej, nu ska jag avnjuta dom sista minutera av Desperate Housewives och sen är det till att kolla på lite Dollhouse. Sen borde jag nanna kudde. Vi börjar 08:30 i morgon, Lennart ville tydligen träffa oss så där rök våran sovmorgon. Men men, jag överlever nog det.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Jag såg att Dollhouse går på kanal400...eller vad den heter...på söndagar...men jag har missat att titta =(

    2009-05-06 | 06:47:40

Kommentera inlägget här: