En helt vanlig blogg!

Sovmorgon

Kategori: Allmänt

 Jag börjar inte förns 14:50 och då har jag lektion i en timme, sen slutar jag. Riktigt lyxigt.  Hur ska jag då fördriva dom resterande timmarna av min sovmorgon? Det ska jag tala om för er, jag ska dammsuga, duscha, läsa traktorteori och läsa lite mer i engelskaboken. Jag är stolt över mej själv, jag har snart kommit igenom halva boken! Så snart kan jag börja med analysen av den, jag känner redan nu att den analysen kommer ha en väldigt låg kvalite. Men men. Annars svär jag bara över min data, word har slutat funka! När jag startar upp det kommer det upp en ruta där det står att man ska fylla i produktnyckeln man fick med datorn vid köpet. Sagt och gjort, jag letar upp produktnyckeln och skriver in den. Trycker på "OK" och väntar med spänning....vad tror ni händer? "Du har angivit en felaktig produktnyckel". Hmm, jag tänker att jag kan ha skrivit fel och testar att skriva in den på nytt. Samma sak hände igen och jag fortsätter att försöka. Efter ett antal misslyckade försök svär jag en ramsa om den förbannade tekniken. Så nu har jag gett upp hopper om det. Hur ska man kunna skriva arbeten utan Word? Det finns WordPad på datan men det är långt ifrån bra att skriva arbeten på tycker jag. Jag vill ha Word! Eller jag är beroende av Word rättare sagt, hur ska jag annars kunna skriva Projektarbetes-rapporten? Förhoppningsvis lyckas jag knåpa ihop rapporten ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: