En helt vanlig blogg!

Turbo-städning!

Kategori: Allmänt

Nu har jag turbo städat lägenheten som en liten duracell-kanin på heroin, och tro det eller ej. Jag hann med allt på min "att göra" lista. Helt fantastiskt. Jag är nästan stolt över mej själv.
Och jag kan åka hem i helgen! Pappa förbarmade sej över mej och donerade lite pengar så jag kan åka hem. Skönt, då slipper jag sitta i Lycksele och uggla. I och för sej hade jag kunnat plugga, men jag tycker att jag ligger ganska bra till så jag tänker ta en ledig helg. Det blir den första pluggfria helgen sen jag kom upp till Lycksele. Så nu ska jag bara kolla upp vilken buss jag ska åka. Ska jag fara på onsdag eller torsdag, extremt tidig morgon, morgon eller förmiddag? Ja, frågorna är många. Och ingen mindre än ResPlus ska få besvara dom åt mej, för er som inte förstår vad jag pratar om: jag ska gå in på www.resplus.se och kolla vilka bussar som går. :P

Just nu är jag väldigt förbannad på min digitalbox! För den vill inte att alla kanaler ska funka, typ hälften av alla kanaler funkar inte. Självklart fungerar inte femman eftersom jag vill kolla på Desperate Housewives. Jag hatar tekniken! Den förstör min traditionella Desperate Housewives kväll.
Skit samma. Jag får väl sysselsätta mej med något annat, typ nörda framför datan. Jippie.....

Kommentarer

  • JoJo säger:

    haha kollar du på desperata husfruar? xD Fränt!

    2009-05-19 | 22:09:04
    Bloggadress: http://jalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: