En helt vanlig blogg!

ComHem

Kategori: Allmänt

Är det bara jag som inte förstår mej på ComHem's nya reklam? Är det någon slags hyllning till populärkulturen mellan 1999 och 2009?
Även fast jag inte riktigt förstår den tycker jag att den är ganska "klämkäck". Förövrigt tycker jag att svenska folket använder ordet klämkäckt alldeles för lite. Det är ett fantastiskt ord, "fabulöst" kan inte mäta sej med detta fantastiska ord. Själv säger jag klämkäckt titt som tätt. Hjälp mej sprida ordet klämkäckt. Tillsammans kan vi göra det till det nya fabulöst. :)

Kommentarer

  • Eva säger:

    Haha...jag ska försöka klämma in klämkäckt i bloggen senare =)

    2009-11-07 | 15:52:23
  • Emma säger:

    Den är ju asrolig med ekorren i slutet XD

    2009-11-07 | 19:17:26
  • Dessan säger:

    Men fattar du inte!? Dom fulspelar olika program från teve... Som typ det där med coca-colan och jag tror det är mentos(?) så ska det likna typ ett barnprogram... Den dära ekorren måste vara antingen en naturprogram eller den dära Serla-reklamen XD

    2009-11-08 | 10:36:46

Kommentera inlägget här: