En helt vanlig blogg!

Där ser man

Kategori: Allmänt

Idag har SVT presenterat programledarna för nästa års Melodifestival. SVT ville ha programledare som var "folkliga, stod för förnyelse och kunde vara lite roliga". Gissa vilka dom valde?
Måns Zelmerlöw, Christine Meltzer och Dolph Lundgren. Ja, vad säger man om den trion?
Dolph Lundgren, vad tänker dom med? Ska dom försöka höja Melodifestivalens coolhetsfaktor genom att slänga in en, enligt mej avdankad, actionhjälte? Bort med Dolph och in med någon annan.
Christine Meltzer och Måns Zelmerlöw godkänner jag som programledare. Christine är ju i alla fall rolig. Jag menar, om det krisar kan hon ju alltid imitera drottningen. Och Måns...ja, han kan ju sjunga en trudelutt eller två så blir folk nöjda.
Jag kommer i alla fall att sakna Petra Mede. Jag tillhör dom som tyckte hon var en bra programledare. SVT borde slänga in Petra Mede som pausunderhållning nästa år. :) Om dom gör det förlåter jag dom för Dolp Lundgren.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jag är en sådan människa som avskyr Melodifestivalen, men nu kan jag faktiskt tänka mig och kolla om Dolph ska vara programledare!

    Du vet väl om att Dolph är från Lungvik? ;P

    2009-11-11 | 08:48:04
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: