En helt vanlig blogg!

En sak

Kategori: Allmänt

Jag måste få säga en sak; Team Pontare var mycket bättre än dansbandsfjanten i kvällens Körslaget. Så, då har jag sagt det. Är det någon som är av annan åsikt rekommenderar jag att ni vänder er till www.skitsnack.com. Hehe. Aja, dom kom till semifinal i alla fall. Det är inte illa pinkat.
Allt som allt har det varit en dålig tv-vecka för Lycksele (fast nu när jag tänker efter, hur ofta har Lycksele en bra tv-vecka?), först åkte Rabih ur Idol och nu åkte Lycksele ut ur körslaget. Min plan var att dissa både Idol och Körslaget nu när det inte längre är några från Lycksele med. Men jag är väldigt säker på att jag kommer misslyckas med det. Jag kommer fortfarande sitta klistrad framför Idol för att heja på Mariette och Erik. Dom två är så j*vla bra. Sannolikheten att jag fastnar framför Körslaget nästa lördag är också ganska stor. Damn you vanebildande musikprogram på TV4!


Emma, är det en ekorre hon föreställer i slutet av ComHem reklamen? Jag trodde hon föreställde en psykiskt instabil snobb eller något i den stilen.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Sök på Dramatic Chipmunk på youtube

    2009-11-08 | 17:30:16

Kommentera inlägget här: