En helt vanlig blogg!

Flingor

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag och äter flingor med mjölk, sjävklart har jag lite socker på så att det inte ska smaka så mycket mjölk av det. Jag gillar inte mjölksmaken. Det är därför jag aldrig dricker "ren" mjölk, jag tycker det smakar apa. Smaksatt mjölk går däremot bra, typ Pucko, Oboy och den där jordgubbsmjölken som fanns när man var liten. Jordgubbsmjölk, det var grejer det.

Om några minuter ska jag surfa in på WatchXOnline och avnjuta ett True Blood avsnitt, men först ska jag läsa systers blogg och skratta åt den anonyma människan som kommenterar där hela tiden. Jag rekomenderar att ni kollar in hennes blogg och läser den anonymen otroligt "smarta" kommenterer. Det är riktigt underhållande.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Det finns sån mjölk här i Norge ;)

    2009-11-20 | 13:43:18
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Fick mejl från min handläggare förut och då skrev han att så länge jag är med på deras aktiviteter och är aktiv i jobbsökandet så går det bra :)

    2009-11-20 | 14:32:55
    Bloggadress: http://fiapiaparnebo.blogg.se/
  • Eva säger:

    Ja jag tycker verkligen att dom ska ta tillbaka Oboy med jordgubbssmak =)

    2009-11-20 | 15:47:23

Kommentera inlägget här: