En helt vanlig blogg!

Förbannat

Kategori: Allmänt

Det är så typiskt. När jag väl har "snott" min systers skrivare från hennes flyttkartonger på övervåningen och lyckats installera den efter en hel del tjafs dator och mej emellan. (Min dator ville inte installera drivrutinerna. Den är nog lite rasistisk, jag har en Fujitsu Siemens och skrivaren är en Epson. Dumma rasistiska dator.)
När jag trycker på "skriv ut" ploppar det upp en ruta där det står att bläcket är slut.... Det mina vänner är ett praktexempel på att om något kan gå fel så går det fel. Murphys lag eller vad det heter. Nog för att det inte är en världskatastrof att bläcket är slut och jag inte kan skriva ut mina älskade papper, men det är ändå lika irriterande. Jag får helt enkelt åka till någon och tjuvlåna deras skrivare. Suck. Någon därute som känner sej generös och vill slösa lite papper och bläck på mej?

Kommentarer

  • Eva säger:

    Men du kanske kan komma hit och skriva ut...om det inte är nåt hemligt så kan du skicka det till mej så kan du komma och skriva ut det sen =)

    2009-11-24 | 22:08:51
  • Sofie säger:

    Sv: Visst lät det mysigt med en kryssning på jul? :)

    De kommer visa Kalle Anka på storbildstv och till kvällen blir det julbordsbuffé och allt ingår! Ska bli riktigt mysigt. Jag har aldrig åkt finlandsfärja för den delen heller :P

    2009-11-25 | 08:31:40
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: