En helt vanlig blogg!

Jordnära berg och dalbana

Kategori: Allmänt

Nu har vi precis kommit hem från skogen. Eva ringde och frågade om vi skulle ta alla hundar och åka ut en sväng. Vi for till ett nytt ställe och det var ett bra ställe att motionera hundar på. Förutom att vägen vägen in var hemsk. Vägen var så dålig att jag vill beskriva den som en jordnära berg och dalbana, med väldigt mycket dalar.
Men hundarna tyckte det var roligt i alla fall och i vanlig ordning har Wilma smutsat ner sej så mycket att hon måste få en liten dusch. Suck. Det är bara hon som blir så smutsig, Grim som är helvit fick några små fläckar. Men det var allt. Som sagt, Wilma är expert på att smutsa ner sej. Kul för hon, mindre kul för mej.

Vi for en sväng på Ica också. Och gissa vad? Jag kom äntligen ihåg att köpa frimärken, heja mej. Så nu kan jag skriva ut säljbrev och CV och skicka iväg. När vi ändå var uppe på byn gick vi in på Borglunds en sväng också för att främja våra inre spelmissbrukare. Vi spelade på Lotto i hopp om att vinna några miljoner. Håll tummarna för att jag och mamma blir rika. :)

Kommentarer

  • Linda :p säger:

    Haha, ja hon är duktig hon wilma haha. man kan inte se på mitt fluffo och ditt strävo att dom e syskon men när det gäller att hålla sig ren så är det ingen tvivlan på att dom e systrar XD



    Lycka till med att bli miljonär föresten :P

    2009-11-22 | 18:50:59
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: