En helt vanlig blogg!

Robinson

Kategori: Tv & Film

I kväll börjar en ny säsong av Robinson och självklart ska jag kolla på det. Jag tycker det är otroligt roligt att kolla på alla färgstarka karaktärer som medverkar i programmet. Självklart har dom blandat några djurvänner som absolut inte vill döda djur, vanliga svennsons, någon riktig överlevare, brutalt ärliga människor och ett gäng som helt enkelt bara vill synas i tv. Allt för att framkalla så mycket drama som möjligt. Jag hoppas på lite klassiskt Robinson bråk redan i kväll. Alla pakter och bråk är ju det bästa med Robinson.
I år är det dessutom en från Bispgården med. Nästan i alla fall. Hon bor på Västerede, någon kilometer från byn. Så hon räknas som "byssbo" i mina ögon. Ewa Ericsson heter hon, så nu ver ni vem ni ska heja på. :)
Här har ni en lista över alla deltagare.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Tyckte det var himla bra att det faktiskt stog Bispgården när hon pressenterades...annars hade jag räknat med att det skulle stå Hammarstrand. Bra första program!!

    2009-11-21 | 22:05:40

Kommentera inlägget här: