En helt vanlig blogg!

Vem åker ut?

Kategori: Allmänt

Först vill jag säga att Mariette och Calles duett var helt klart bäst i kväll. Många pluspoäng till dom. Tove och Eriks duett var också bra, det var bara Eddie och Rezas duett som inte var bra i kväll. I övrigt tyckte jag alla var bra i kväll, förutom Eddie som slaktade Curly Sue. Det är i och för sej ganska skickligt att slakta en sån uttjatad låt. Fy på dej Eddie!
I kväll tror jag att Eddie och Reza hänger löst. Mest eftersom deras duett verkligen inte var bra och för att Reza hade ganska stora problem med engelskan i kväll. Vilket är synd eftersom hon har en frän röst. Jag hoppas personligen på att Eddie åker ut i kväll, det har jag hoppats på dom senaste veckorna nu. Men av någon outgrundlig anledning hänger han kvar i tävlingen.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Håller med dej helt och jållet...och det var ju Eddie som åkte ut.

    Jag tyckte Mariette och Calles duett var galet bra...och Toves soloframträdande...wow...jag fick gåshud

    2009-11-13 | 23:14:01

Kommentera inlägget här: