En helt vanlig blogg!

Genialiskt!

Kategori: Allmänt

Jag är ett geni. Inte nog med att jag har skrivit dom sista raderna på det personliga brevet, jag har dessutom lyckats konvertera både det personliga brevet och mitt CV till PDF-filer. Är jag inte ett tekniskt geni så säg?
Till saken hör att det tog mej cirka 45 minuter att lista ut hur man konverterar en fil till PDF. Nu är det säkert många av er som skrattar åt mej för att jag inte visste hur man konverterar en fil till PDF, men huvudsaken är att jag lyckades med det helt själv. Jag är så otroligt stolt över mej själv.
Tack vare den lyckade konverteringen har jag just nu ett litet glädjerus. För att förinta alla spår av mina nyfunna vänner glädjehormonerna Endor och Fin ska jag genast gå och dammsuga.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    eller sluta och sluta... Jag får köpa snus (för tobbe) när jag har råd med det ;-) :D

    2009-10-16 | 21:34:38
    Bloggadress: http://fiapiaparnebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: