En helt vanlig blogg!

Gravid

Kategori: Allmänt

Efter att ha ätit en middag bestående av tomat och mozzarella fyllda kycklingfileer, ris, sås och en efterrätt bestående av chokladpaj med vaniljvisp till är min mage lite uppsvälld. Eller lite och lite, jag ser nästan ut att vara gravid. Jätte vackert.
Det är ett släktdrag, att magen sväller upp när man har ätit mycket alltså, inte att vara gravid. Fast jag måste erkänna att min släkt är ganska produktiv av sej, det ploppar ut ungar både här och där lite då och då. Mest på mammas sida, pappas släkt är nog lite kyska av sej.
Nu ska jag jäsa framför tvn och vänta på att magen återgår till normal storlek.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hahaha. ja dom ær nog det! Annat ær det på mammas sida, som sagt... alla får barn, hela tiden xD Och JAG ær helt och hållet oskyldig visslar xD

    2009-10-17 | 19:49:18
  • Linda säger:

    Ja, det var såklart jag som kommenterade innan.

    2009-10-17 | 19:49:39
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • mamma säger:

    du åt faktiskt morotskaka till efterrätt också=)

    sen dröjde de inte länge förräns du satt & käkade bullar :-)

    2009-10-22 | 07:39:50

Kommentera inlägget här: