En helt vanlig blogg!

Grinande fans

Kategori: Allmänt

Det blev Nicklas som åkte ur Idol i kväll. Själv blev jag varken förvånad eller ledsen över det, han har aldrig varit någon av mina favoriter.
Jag måste erkänna att jag fick mej ett litet skratt när dom filmade Nicklas fans som satt längst fram vid scenen och grinade sej själva till vätskebrist. Om man grinar för att ens favorit måste duellera och sedan förlorar duellen och åker ut är man lite för besatt av det hela tycker jag. Vad tycker ni?

Kommentarer

  • Eva säger:

    Aha...visste inte att Rabih var från Lycksele...då kan jag förstå att du håller på han. Annars tyckte jag det var rättvist ikväll. Jag har ju inte följt med så noga men hon med rastaflätorna var asbra och Calle...tror jag han hette...han som var först. Ska nog försöka se resten =)

    2009-10-23 | 23:07:59
  • Eva säger:

    Ajdå...då var både Calle och Erik bra...blandade ihop dom lite =)

    2009-10-23 | 23:26:31

Kommentera inlägget här: