En helt vanlig blogg!

Halloween

Kategori: Allmänt

Halloween. En högtid tillägnad sockerhöga ungar och skräckfilmer. Jag kategoriserar Halloween i samma kategori som Alla hjärtans dag. Nämligen "otroligt-onödiga-och-påhittade-amerikanska-kommersiella-högtider-utan-verkligt-syfte". Det enda positiva med denna skräckens helg är det extremt billiga godiset (2,90:-/hg på Ica) och dom förhoppningsvis läskiga skräckfilmerna på tv. Dock har det extremt billiga godiset redan fyllt min socker kvot för i kväll. Jag råkade länsa godisskålen på kolabönor. :)
Nu ska jag återgå till mitt tv-tittande i väntan på att Körslaget (jag måste ju heja på Lycksele) ska börja. Efter det ska jag försöka hitta någon vettig skräckfilm att kolla på. Eller, vettig och vettig. På Halloween brukar det mest visas massa splatter filmer. Men det kan ju vara kul att kolla på ett gäng korkade amerikanska tonåringar bli brutalt mördade.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Den är kl 9 på canal+ first

    2009-10-31 | 20:10:15
  • Eva säger:

    Vem var det som åkte ur Körslaget? Såg ju inte hela den här gången

    2009-10-31 | 23:07:03

Kommentera inlägget här: