En helt vanlig blogg!

Idol & Cirkus Möller

Kategori: Allmänt

Låt mej börja med att säga att Rabih överraskade mej i kväll. Jag hade dömt ut han redan innan jag hade hört honom sjunga i kväll. Han var bättre än förväntat, men jag tycker fortfarande inte att han har någon "rockröst". Om han fortsätter så här blir han nog kvar några fredagar till. Go Rabih! Jag kan passa på att inflika att mamma tyckte han sjöng sin låt skit bra.
Inte helt oväntat var Calle ruggigt bra ikväll, han rörde sej till och med på scen. Helt fantastiskt. Jag tycker han var bäst i kväll, tätt följd av Erik och Mariette (som vanligt) sen kommer Erika, Tove och Rabih.

Nu ska jag kolla på Cirkus Möller. Jag hoppas det är bra, annars blir jag besviken. I vanliga fall tycker jag inte om Måns Möller. Jag tycker mest att han är fjantig och irriterande. När jag ser han på tv får jag i de flesta fall lust att dra ut honom genom tv-rutan, knöla ihop han som en liten papperslapp, slänga han på golvet och hoppa på han. Det sammanfattar mina känslor för han ganska väl.
Tur att det är många andra komiker med i programmet, bland annat min stora idol Petra Mede. (Hon är så himla underbar.) Om det inte hade varit andra komiker med i programmet hade jag inte orkat kolla på det.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Jag håller med dej om allt men jag tyckte inte Rabih var så bra...han ska nog sjunga mer balader

    2009-10-23 | 21:53:52

Kommentera inlägget här: