En helt vanlig blogg!

Kvalitativ tv-underhållning?

Kategori: Tv & Film

Las Vegas temat i kvällens Idol är nog det tråkigaste temat dom någonsin haft. Jag gillade det verkligen inte. Dessutom tror jag att Rabih ligger risigt till, han var verkligen inte bra i kväll. Om han åker ut ikväll ska jag hädanefter heja på Erik och Mariette på "heltid". Fast en liten del av mej kommer heja på Erika och Tove eftersom dom kommer från Dorotea respektive Umeå. Det ligger ju inte så långt från Lycksele. :P

När jag ändå sitter här och skriver ska jag passa på att dela med mej av min avsky för Cirkus Möller. Jag tycker synd om Petra Mede, Johan Glans och dom andra komikerna som är med i programmet. Snacka om att dom har gjort ett nerköp. Måns Möller är så dålig att jag inte ens tycker synd om han.
Cirkus Möller är utan tvekan den sämsta humorserie TV4 någonsin har visat. Så, nu har jag sagt vad jag tycker om kvällens otroligt kvalitativa(?) tv-underhållning.



Kommentarer

  • Eva säger:

    Kan bara hålla med dej om allt =(

    2009-10-30 | 22:24:17
  • Sofie säger:

    Måns Möller upplever jag lite som desperat. Nätan som om han själv inte litar på att han är rolig och därför överanstränger sig och bara blir pinsamt dålig. Petra Mede har jag inte mycket för, hon är ungefär lika rolig som en torktumlad strumpa som inte tvättats innan och ligger där med den nytvättade högen med kläder och stinker.

    2009-10-31 | 13:51:32
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: