En helt vanlig blogg!

Kvällens Idol

Kategori: Allmänt

Bäst i kväll var Mariette och Erik, tätt följda av Eddie, Erika, Rabih och Reza. Jag vart glatt överraskad när jag hörde Rabih, jag trodde verkligen inte att hans röst skulle passa i en Michael Jackson låt.
Jag är ganska säker på att min topp 6 är med i nästa fredagsfinal. Jag hoppas det i alla fall. Men man vet ju aldrig, det beror ju på hur alla tittare har röstat i kväll.
Sämst i kväll var Calle och Nicklas. Resten av Idolerna var någonstans mittemellan. Inte nog bra för att sitta säkert, men inte heller så dåliga att dom förtjänar att åka ut.
Nu ska jag sluta blogga och återgå till Idol. Det börjar bli dags att hålla tummarna för mina favoriter. :)

Kommentarer

  • AK säger:

    ÄR DU GALEN!? Calle är ju bäst, han kanske inte passsa till ´michael jackson låt, men har lätt coolats rösten.

    2009-10-19 | 21:54:25

Kommentera inlägget här: