En helt vanlig blogg!

Nöjd

Kategori: Allmänt

Mötena på AF gick mycket snabbare än väntat, förra veckan sa hon att jag kunde förvänta mej att det skulle ta mellan 1,5-2 timmar. Allt som allt var båda mötena över på cirka 50 minuter. Jag blev glatt överraskad eftersom jag slapp sitta och ha möte i flera timmar också hann jag med 14:10 bussen hem. Med andra ord slapp jag åka hem med en skolbuss full med hormonsmurfar. I stället fick jag nöjet att kolla på när ett gäng stog och hade spottävling på bussterminalen i stället. Det var inte så roligt som det låter, det var en riktigt slemmig upplevelse. Snorlobbor överallt.. Usch.
På det första mötet vart jag inskriven i Ungdomsgarantin, så nu väntar jag bara på att det ska komma några papper på posten som ska fyllas i och skickas in. Sen är jag inskriven i den också. Möte nummer två var med min jobbcoach. Jobbcoachen var ganska nöjd med mitt personliga brev. Jag skulle göra lite ändringar och lyfta fram det positiva med min utbildning, sen var hon nöjd med det.


Nu ska jag sluta skriva här och ta en svängom med dammsugaren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: