En helt vanlig blogg!

Personligt brev

Kategori: Allmänt

Mötet på AF gick väldigt bra. Hon tyckte att mitt CV såg bra ut förutom några små saker, hon var lite smått fascinerad över att vi hade haft så mycket praktik under gymnasiet. Jag ska ändra om lite i själva "upplägget" av CV:n, flytta nån punkt dit och en annan dit. Ja, ni fattar.
Så nu har jag fått i uppgift att börja skriva ett personligt brev till mötet nästa vecka. Någon som har lust att skriva ett personligt brev åt mej? Fast då blir det ju inte särskilt personligt, min plan om att fuska sket sej direkt. Hehe. Jag skulle även börja kolla upp praktikplatser, någon som har förslag på en bra praktikplats? Här på byn finns det inte särskilt mycket. Jag tror jag ska kolla efter praktik i Sollefteå och Östersund. Till Sollefteå och Östersund går det att pendla med buss, dock är det extremt drygt att pendla till Östersund. Men jag överlever nog det om jag får praktik i stan. Om inte annat får jag leta rätt på en trevlig parkbänk att sova på. Ni som bor i stan, finns det något ställe där man kan bo, med en hund, billigt? Jag hade tänkt att Jack får följa med till stan och bo med mej under praktiken i så fall. Det är lite elakt att bara lämna alla hundar hemma med mamma, det räcker med att jag måste dumpa Wilma hemma eftersom det inte går att lämna henne ensam. Aja, boende får bli en senare fråga. Det känns lite onödigt att leta någonstans att bo innan jag ens har fått praktik.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: