En helt vanlig blogg!

Inspirationen som försvann

Kategori: Allmänt

När jag surfade in på blogg.se hade jag mycket att skriva om, men nu när jag sitter och försöker skriva så har inspirationen försvunnit. Jag ska trotsa mitt tomma huvud och försöka kladda ner några rader ändå, för skrivandets skull. Hur många gånger har jag ursäktat mina totalt onödiga inlägg med "för skrivandets skull"?

Jag sitter och väntar på att pappa ska komma och hämta mej. Jag ska åka snålskjuts, om man nu kan kalla det snålskjuts när det är jag som kör, upp till Hammarn. Jag ska på banken och sätta in lite Herbalife pengar till syster och sen ska jag på Granngården och köpa hundmat. Man fick värsta erbjudandet för några dagar sen, 19 kilo Eukanuba Everyday för 99 spänn! Extremt billigt, Eukanuba är ju dessutom bra hundmat. Sen får man köpa säck nummer två för 199 kronor. Så fortsättningsvis kommer hundarna få äta Eukanuba, jag kommer ha råd att köpa det när jag går med i Ungdomsgarantin. Det var väl intressant att veta vad hundarna äter för mat?
Jag tror jag ska passa på att köpa lite kattmat också när jag ändå är på Hammarn. Mamma har gått med på att ta kattungen bara hon fick bestämma namn på den. Så vecka 38 flyttar en liten kissonge in till oss. Grannarna måste tro att vi är nå galna djursamlara, tre hundar och snart en kattunge.

Kommentarer

  • Linda :p säger:

    Lyllo as att du får eukanuba för 99 spänn. damn you *evil eye



    3 hundar o en kattunge... Men Svea dåe??

    2009-09-11 | 19:44:43
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/
  • Linda säger:

    Ey, yo! Har du satt in pengarna? Det har inte kommit in några pengar på kontot :/

    2009-09-12 | 13:09:42
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • Linda säger:

    Ey, yo! Har du satt in pengarna? Det har inte kommit in några pengar på kontot :/

    2009-09-12 | 13:09:54
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: