En helt vanlig blogg!

Jag är speciell!

Kategori: Allmänt

Jag har fått ett specialerbjudande från Ellos idag, jag känner mej så utvald. I reklamen står det till och med "ett unikt erbjudande till dig i Bispgården". Jag tycker det är ganska mesigt med alla dessa specialerbjudande tillägnade just Dig, det är lite väl genomskinligt tycker jag. Ta till exempel Ellos reklamen idag, hur svårt är det att lista ut att det är ett massutskick där dom bara byter ut personnamnen och ortsnamnen byts ut efter vilket postnummer man tillhör? Aja, nu ska jag sluta tjata om det och berätta något väldigt spännande. Bispgården ligger mitt i Härjedalen! Om man nu kan lite på den käcka Sverige kartan som var på Ellos reklamen vill säga, pricken som symboliserar Bispgården ligger som sagt mitt i Härjedalen. När jag upptäckte det så kollade jag lite noggrannare på kartan och upptäckte en hel rad geografiska felaktigheter. Bland annat sitter Hälsingland och Härjedalen i hop, Medelpad existerar inte och det är ett nytt landskap/län inklämt mellan Västerbottens län och Norrbottens län. Riktigt fascinerande.....på ett geografiskt felaktigt sätt. Jag ska vara generös och slänga in en mobilbild på kartan, ni får ursäkta den dåliga kvaliten, med några små kommentarer.

Kommentarer

  • Dessan säger:

    Jag har också fått sådär! XD Jag orkade inte ens att kolla på de :P

    2009-09-02 | 16:33:18

Kommentera inlägget här: