En helt vanlig blogg!

Puts och stånk!

Kategori: Allmänt

Om en liten stund ska jag och mamma fara upp och göra en sista "putsning" i Lindas gamla lägenhet samt hämta all post som ligger där. Jag ska springa in på Ica en sväng också, min juice förråd börjar tryta. 
Sedan jag började dricka juice till frukost har jag knappt varit sugen på O'boy, vilket är ganska fascinerande eftersom jag drack extremt mycket O'boy. Det tolkar jag som att det är ganska lätt att bryta gamla vanor. Så nu behöver jag en annan vana att bryta. Några förslag? Man kanske ska bli ett litet hälsofreak och sluta äta godis...på veckodagar i alla fall. Kanske. Jag menar, helger är ju till för att svulla på.

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Säger man inte: "Mitt juiceförråd"? ^^

    2009-09-15 | 18:42:36

Kommentera inlägget här: