En helt vanlig blogg!

Regnigt värre

Kategori: Allmänt

Suck, det är inte kul att ha hundar när det regnar. Dom små liven måste ju ut och göra ifrån sej ändå. Aja, hoppas bara att det har slutat regna innan det är dags för promenaden till Stadsforsen. Om det regnar då blir det en lite avkortad promenad. Jag gillar verkligen inte att vara ute och gå i regn, man blir så förbenat blöt av det tycker jag. Jag lyckas bli blöt även om jag har på mej regnkläder, hur jag lyckas med det vet jag inte riktigt. Sist jag promenerade med regnkläder var i Lycksele och när jag kom in hade jag ändå några blöta fläckar (och nej, det var inte svettfläckar.).

Kommentarer

  • Linda :p säger:

    mm, jo Tina har käkat Eukanuba sen jag började på grans, jäkligt billigt foder och ett bra foder dessutom... inte ofta det händer:P. Hur gåre med träningen me vovvarna då föresten?



    Synd det dära med Svea, men sen så var det kanske ändå dags med tanke på åldern. Men roligt att höra med kattungen iaf

    2009-09-12 | 14:09:20
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: