En helt vanlig blogg!

Skabbigt värre

Kategori: Allmänt

Gaah! Jag håller på att bli galen på riktigt nu. Det kliar nå så gud förbannat på vänstra handen och på högra fotsulan. Jag har fått något litet skabbanfall så här på kvällskvisten, det är väldigt irriterande ska jag säga er. Klådan på handen har jag nästan lyckats klia bort, jag tror jag saknar några millimeter hud just på handen. Men det är smällar man får ta. Har man tillfällig skabb så har man. Foten däremot kliar fortfarande överdrivet mycket och eftersom jag är lite lätt äcklad av fötter, jag tycker till och med att mina egna fötter är lite äckliga, vill jag helst inte sitta och klia på den så mycket. Det har jag löst genom att jag sitter och gnuggar fotsulan mot skrivbordsbenet, riktigt effektivt faktiskt! Nu slog det mej att min fot kan liknas med en liten överkåt hund som juckar på allt i sin närhet. Usch, jag som hatar små överkåta och juckande golvmoppar. Jag tror jag ska kastrera min fot så att den slutar med det överdrivna juckandet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: