En helt vanlig blogg!

Söndag 20/9-09

Kategori: Allmänt

Idag klev jag upp tidigt, jag skulle till och med vilja kalla det "pensionärs-tidigt". Klockan 06:30 klev jag upp, eller jag masade mej upp rättare sagt. Det är alldeles för tidigt för min smak. Jag förstår mej inte på folk som är morgonpigga, vad ska man sysselsätta sej med så tidigt på morgonen?
Jag gick och la mej i soffan och kollade på Nanny och diverse andra 90-tals sitcoms som dom visar tidigt på morgonen. Även lilla Doris låg och kollade på tv med mej. Mer eller mindre i alla fall, hon gnagde på mina fingrar mestadels av tiden. Nu börjar det synas att det bor en kattunge i huset, jag har några små rivsår på händerna.
Så, vad ska jag sysselsätta mej med resten av dagen? Förslag?

Kommentarer

  • FERHAT - Studerar till sjuksköterska säger:

    SV: Hehe okej :D



    Oja, jag hade jävligt kul på festen :D

    2009-09-20 | 11:59:18
    Bloggadress: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: