En helt vanlig blogg!

Abstinens

Kategori: Allmänt

Jag har abstinens.

Jag surfade in på CDON.COM för att kolla när säsong 3 av Dexter släpps (man kan förhandsboka den nu, i fall ni undrade :P). Och när jag satt där och dagdrömde om alla dvd-boxar jag ska införskaffa någon gång i framtiden såg jag en annons som triggade igång min tv-serie-abstinens.
Man får köpa 3 boxar för 399 kronor! Jag blev så psykad av den annonsen att jag stängde ner internet. Jag kollade inte ens vilka boxar som ingick i kampanjen. Jag garanterar att det finns någon eller några boxar där som skulle passa bra i min lilla samling. Det känns som det var en evighet sen jag köpte en tv-serie sist, även fast jag nyss har köpt första säsongen av Being Human. Men, är man en tv-nörd så är man.
Om det är någon som har 399 kronor till övers så kan ni gärna sätta in dom på mitt konto. Det skulle verkligen hjälpa mej att stilla min abstinens.

Kommentarer

  • luffi säger:

    hey! nu blev det lite sent svar men hoppas inte det gör något...



    kina buffen var faktistk inte som på bilden... den bilden har jag tagit på en anna kina restaurang men tyckte den kunde få representera det... det är trots allt kina mat med... och fotot är taget av mig! hehe



    haft det bra dessa dagarna!? mvh

    2010-04-15 | 09:35:48
    Bloggadress: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här: