En helt vanlig blogg!

I städartagen

Kategori: Allmänt

Jag känner mej riktigt huslig idag, ungefär som en hemmafru på crack.

Om en liten stund, när jag har läst lite bloggar, ska jag börja mitt städrace med att dammsuga. Sen ska jag gå ut och hänga lite tvätt. Efter det vet jag inte riktigt vilken städ-syssla jag ska ta tag i. Det får tiden utvisa. Min inre latsmurf försöker få mej att skippa städandet och kolla på Dollhouse i stället. Håll tummarna för att jag klarar av att stå emot grupptrycket i mitt huvud.
Okej, det där lät stört. Grupptryck i huvudet? Hur schizofren är inte jag på en skala 1-10 om mina andra personligheter utövar grupptryck på mej?

Kommentarer

  • luffi säger:

    ja visst blev det fint!! =)

    2010-04-22 | 14:59:12
    Bloggadress: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här: