En helt vanlig blogg!

Det här med OS

Kategori: Tv & Film

Usch. Det här med OS är verkligen ingenting för mej, om jag fick bestämma skulle skiten läggas ner. OS tar bara upp en massa värdefull tv-tid som istället hade kunnat fyllas med några underbara tv-serier. Det hade varit mycket trevligare med ett par riktigt bra tv-serier i rutan än ett gäng sportfånar som åker runt på skidor, skridskor och allt man nu kan tänkas åka på i hopp om att slå något rekord och vinna. Löjligt.

Exempelvis har femman lagt dom nya avsnitten av Desperate Housewives i mars för att dom inte vill konkurrera med OS. Jag har bara en sak att säga: fuck you OS and get the hell out of my tv!
Tur att det överdrivet påkostade spektaklet vid namn OS bara är vart fjärde år. Om det hade varit oftare hade jag seriöst kreverat.

I kväll ska jag kolla på Melodifestivalen och äta vindruvor(jag har blivit lite beroende av vindruvor på sista tiden). Tur att Melodifestivalen inte blir undanskuffat på grund av allt sportfjant på tvn.
Jag hoppas verkligen att vi slipper se Dolph Lundgren så mycket i kväll. Så vitt jag har förstått kommer han inte vara med live något mer förns i finalen. Men dom har ju säkert en massa filmade inslag med han. Tyvärr.

Kommentarer

  • Linda säger:

    mja tekniskt sett är det vart 2:a år om man räknar med sommar OS :P



    inte mobba blobfish :O

    2010-02-14 | 14:03:51
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: