En helt vanlig blogg!

Identity

Kategori: Tv & Film

Mamma ville kolla på en film, så jag grävde fram ett gäng hon fick välja mellan. Efter en stunds noga övervägande och "bakside-läsande" startade jag Identy, en psykologisk thriller.
Den är bra, dock är det lite svårt att förstå hur allt hänger ihop. När filmen var slut försökte jag förklara hur allt hängde ihop. Men när jag står där och ska förklara blir allt bara en enda rörig sörja. Till slut inser jag att jag inte heller riktigt förstår hur allt hänger ihop, och ändå har jag sett den flera gånger.

Om ni har sett filmen så lämna gärna en kommentar och berätta hur allt hänger ihop. Om ni inte har sett den tycker jag att ni genast ska ladda hem den och se på den. När ni har sett den måste ni genast rapportera till mej hur allt hänger ihop. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: