En helt vanlig blogg!

Jag går under

Kategori: Allmänt

Gaah! Jag har inget att göra. Det finns ärligt talat inte ett piss att göra inne och det är för kallt att gå långpromenad med hundarna. Om det är sant att man kan dö av tristess så gör jag nog det snart.
Jag får helt enkelt ta till en nödlösning för att överleva: kolla på någon underbar tv-serie. Frågan är bara vilken jag ska kolla på. Jag får ta en tur upp till min heliga graal och söka efter ett svar. Det kommer att bli en mödosam resa med en väg kantad av trappräcken, hundar och diverse möbler, men jag vet att jag kommer klara det. Jag har gjort denna resa många gånger förr och alltid återvänt levande.

Kommentarer

  • Dessan säger:

    Jag har en liten fortsättning i huvudet som kan förklara det där :P men jag vet inte om jag orkar skriva novell nummer 2 :P

    2010-01-30 | 13:57:58
    Bloggadress: http://dessansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: