En helt vanlig blogg!

Noll självdisciplin

Kategori: Allmänt

Förlåt mej fader, ty jag har syndat.
OBS! Föregående mening är en bön om förlåtelse till den allsmäktige super nunnan Anna-Greta. Inget annat OBS! 

Nu när jag har fjantat klart ska jag komma till saken. Jag har ätit godis. Fy på mej. Sockersuget tog över min hjärna totalt och övertalade mej om att ta en näve kolabönor och kola. Det är svårt att inte äta godis när man vet att det finns. Snacka om att ha dålig självdisciplin. Hehe.
Nej, i morgon är det jag som tuggar på vindruvor när jag suktar efter godis.

Appropå vindruvor. Är det bara jag som har tänkt på att kärnfria vindruvor är väldigt onaturligt? Jag menar, druvor utan kärnor har ju ingen naturlig spridningsförmåga. Snacka om att människor har behov att manipulera saker och ting. Nej, nu ska jag sluta filosofera över varför någon stackare störde sej så mycket på kärnorna i vindruvor att han/hon var tvungen att manipulera bort dom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: