En helt vanlig blogg!

Det värsta från TV-shop

Kategori: YouTube

Comfort Wipe
Den perfekta produkten för dej som är rädd för att hålla i toalettpapper.
Rejuvenique Electric Facial Mask
Är det bara jag som tycker att den här masken är slående lik en viss mask från en viss film?

Kush Support
Eftersom jag inte har bröst borde jag egentligen inte yttra mej om hurvida det är
skönt att sova med bröst eller inte. Men, är det bara jag som tycker det ser lite perverst
ut med en grej som sticker upp mellan brösten?

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Du.. va fan?! xD

    Är man rädd för att torka sig i arslet får man väl anställa någon som gör det åt en eller gå i terapi. :P



    Sedan fattade jag och Linda verkligen inte den där tuttgrejen. Det är väl inge obekvämt att sova med bröst? xD

    2010-07-21 | 11:10:30
  • Frida säger:

    Hahaha, wtf? Varför skulle det vara jobbigt att sova bara för att man har bröst? Fattade verkligen inte vad den grejen skulle vara bra för, och ja, det ser rätt perverst ut :P

    2010-08-05 | 13:51:31
    Bloggadress: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här: