En helt vanlig blogg!

McDonalds

Kategori: Allmänt

Idag när jag satt i kassan på Ica kom det några turister och frågade vart närmaste McDonalds låg. Jag svarade lite artigt att det inte finns något McDonalds i närheten. Dom såg väldigt chockade ut när jag sa att närmaste McDonals ligger i Sundsvall eller Östersund, och dit är det cirka 10 respektive 12 mil. 

Stackars turister. Hoppas att dom hittade någonstans att äta, dom kan väl inte ha missat alla ställen på byn? Jag menar, om dom missade både cafeet, pizzerian, hotellet och gatuköket borde dom inte vare ute och semestra på egen hand. :)

En liten fråga, innebär det faktum att vi har 10-12 mil till närmsta McDonalds att Bispgården ligger mitt ute i obygden?

Kommentarer

  • linda larsson säger:

    njaaa. det betyder snarare att McDonalds är skräpmat som man inte ens vill mata hunden med :P



    sv. det är då drygt som fan att vaxa benen, inte får man bort allt heller efter 2 jäkla timmar och då måste jag raka bort resten, ne fan när jag är klar så ska jag fan inte raka nå mer :/

    2010-07-07 | 18:38:24
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: